En lite småstrulig vår. Till att börja med var det ont om plusgrader på vårkanten. Värmaren gav upp i höstas och det har inte meckats i båthuset under vintern. Efter lite felsökning var det bara att inse sina begränsningar. Visade sig vara fel både på panelen och elektroniken i värmaren. Fjädern i rodkicken stämplade ut.. med bara dagar kvar till semestern hängde bommen som en trött fisk. Inget större problem då det gick lätt att få tag i en ny.
Efter en hektisk period på jobbet kunde vi äntligen stuva båten och se fram emot lite mer än helgliv ombord. Visst har helgerna varit fina men nu är det dags att hitta lunken. Prognos imorgon säger 4(22) så något bus ska visst komma direkt.











































































